بسم الله الرحمن الرحیم
” تنهامسیر “:
? برخی عزیزان سوال میکنند که چرا با وجود اعلام رسمی حضور آقای رئیسی بازم از دکتر محمد تبلیغ میکنید؟ و چرا از آقای جلیلی زیاد مطلب نمیذارید؟

چند تا نکته قابل توجه هست:

? اول اینکه عزیزانی که طرفدار آقای جلیلی هستند تقریبا اکثرشون بین آقای جلیلی و آقای رئیسی حتما آقای رئیسی رو انتخاب میکنند و در نهایت به ایشون رای میدن و خود آقای جلیلی هم به احتمال زیاد به نفع آقای رئیسی کنار میرن.

? دوم اینکه ما حتما نیاز داریم که در مناظره ها چند کاندیدای انقلابی در کنار آقای رئیسی باشند و غربگراها رو برای مردم رسوا کنند.

? سوم اینکه یه احتمال دیگه هم وجود داره و اونم این هست که جبهه غربگرا ممکنه چند روز آخر یه طوفان رسانه ای بزرگ علیه آقای رئیسی راه بندازن و مردم رو شدیدا نسبت به ایشون بدبین کنند و آراء آقای رئیسی ریزش زیادی پیدا کنه.

? ? در این صورت حتما باید یک کاندیدا که نسبتا اقبال مردمی خوبی هم داره به عنوان جایگزین حضور داشته باشه که اگه در نظرسنجی ها محبوبیت اقای رئیسی خیلی پایین اومده بود بشه کار رو جمع و جور کرد.

✅ برای همین تا روز آخر منتهی به انتخابات باید به طور همزمان روی آقای رئیسی و آقای سعید محمد کار کنیم تا دستمون پر باشه و بتونیم در صورت بروز شرایط اضطراری کار رو به خوبی مدیریت کنیم.

از همه عزیزان انقلابی میخوایم که به این موضوع توجه ویژه ای داشته باشند. همه ما واقعا داریم تلاش میکنیم که در هر صورت کار از دست جبهه دشمن در بیاد و به دست جبهه انقلاب بیفته…

موضوعات: آداب زیارت حجت(عج)
[جمعه 1400-02-31] [ 03:00:00 ب.ظ ]