بسم الله الرحمن الرحیم

masoume:

🕊سالروزورودآزادگان سرافراز مبارک باد🌹

❇️روز 26 مرداد 1369 میهن اسلامى شاهد حضور کبوتران سبکبالى بود که پس از سالها زندان در اسارتگاههاى مخوف رژیم بعث عراق قدم به خاک پاک میهن اسلامى خود مى گذاشتند. در هر حال ، قاصدک آزادى در چنین روزى پیام آور رهایى شده و این کبوتران از بند رسته به آغوش گرم ملت خود بازگشتند. میهن اسلامى چراغانى بود. شعف و سرورى وصف ناپذیر از حضور این رسولان ، انقلاب و جنگ سراسر ایران را فراگرفته بود.

اولین عکس العمل آزادگان از دیدن وطن ، بوسه زدن بر خاک آن بود، سرزمینى که قدم به قدم آن با خون بهترین فرزندان این ملت و اسوه جوانان کشور تطهیر شده بود. حرکت بعدى زیارت مرقد پیر و مرادشان خمینى کبیر ((ره )) و بیعت با جانشین خلف او مقام عظماى ولایت حضرت آیت الله العظمى خامنه اى بود و این همه نشان از علاقه و افر و پایبندى آنان به اسلام ، انقلاب و میهن عزیزشان بود.

آنها توانستند در سالهاى زجر و شکنجه ، درد و بیمارى جسمى ، روح و روان خود را توفنده و مقاوم حفظ کنند و تقوا و مردانگى خود را مضاعف نمایند تا در بازگشت به ایران اسلامى در صحنه هاى مختلف اجتماعى سرمشق و نمونه اى باشند براى جوانان ، براى پیران و خلاصه براى همه تا در دوران سازندگى ایران اسلامى ، ملت ما پرصلابت تر، مقاومتر، با دشمنان خود روبرو شود و مشکلات و مصائب را با صبر و بادبارى به منظور پیشرفت ، ترقى و عظمت ایران اسلامى تحمل نماید.

موضوعات: آداب زیارت حجت(عج)
[شنبه 1398-05-26] [ 04:49:00 ب.ظ ]